هافبک تیم فوتبال تراکتور؛

حضور فیروز کریمی شوک مثبتی به تراکتور بود

1400/04/22 - 23:41 - کد خبر: 47395
میلاد فخرالدینی

نصر: مدافع هافبک تیم فوتبال تراکتور به هواداران اطمینان خاطر داد که بازیکنان از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم دریغ نخواهند کرد و گفت: حضور فیروز کریمی شوک مثبتی به تراکتور بود.

به گزارش نصر، تمرین تیم فوتبال تراکتور عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی این تیم در تبریز زیر نظر فیروز کریمی سرمربی سرخ پوشان فوتبال تبریز برگزار شد.
میلاد فخرالدینی درباره شرایط تیم به خبرنگاران حاضر در تمرین اظهار داشت: خدا را شکر پس از پیروزی که مقابل گل گهر سیرجان داشتیم، شرایط روحی تیم خوب است و از امروز (سه‌شنبه) هم دور جدید تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم.
وی با اشاره به پیروزی مقابل گل گهر سیرجان، خاطرنشان کرد: گل گهر سیرجان تیم بسیار خوبی است و در هفته‌های گذشته هم نتایج خوبی به دست آورده بود، مقابل این تیم بازی سختی داشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از نتایج اخیر این تیم، خاطرنشان کرد: با تغییر و تحولات انجام شده در تیم، شوک مثبتی به تراکتور وارد شد و خدا را شکر پیروزی‌های خوبی کسب کردیم. امیدوارم این روند در دیدارهای باقی‌مانده هم ادامه یابد تا دل هواداران تراکتور را شاد کنیم. هواداران مطمئن باشند که از هیچ تلاشی برای موفقیت و سربلندی تراکتور دریغ نخواهیم کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار