فرماندار:

برق اداراتی در اهر که الگوی مصرف صحیح را رعایت نکنند قطع می‌شود

1400/04/22 - 10:36 - کد خبر: 47343
قطعی برق

نصر: فرماندار اهر با تاکید بر لزوم کاهش مصرف برق در ادارات مختلف این شهرستان، گفت: ادارات شهرستان که الگوی مصرف صحیح برق را رعایت نکنند با قطعی برق روبرو خواهند شد.

به گزارش نصر، رسول خدابخش عصر دوشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اهر با اشاره به مشکلات پیش آمده از قطعی مکرر برق برای همشهریان و ادارات‌، گفت: بیشترین نارضایتی‌های مردم از قطعی برق، بی برنامگی آن در قطعی بوده و این مشکلی است که خارج از اختیارات ما بوده ولی می‌توان در توزیع برق مدیریت کرد.
به گزارش ایسنا، وی گفت: در راستای برخورد با مرکزی که رعایت الگوی مصرف برق را در شهرستان اهر انجام نمی‌دهند، اخطارهای لازم ارسال شده و باید در مصرف برق صرفه جویی شود.
وی در ادامه به افزایش گرمای هوا در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و خواستار آماده باش کامل دستگاه‌های امداد و نجات و اعضای شورای مدیریت بحران در روزهای گرم تابستان در مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مراتع و جنگل‌ها شد.
خدابخش از برگزاری مانور اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع بدون اطلاع قبلی برای سنجش و حفظ آمادگی دستگاه‌های امداد و نجات، میزان آمادگی مدیران عضو شورای مدیریت بحران برای اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع در این شهرستان اهر خبر داد.
وی هم‌چنین بر ضرورت آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان اهر برای مقابله با هرگونه حوادث مالی و جانی از وقوع سیل در این شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار