مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

برق تبریز برای دانشجویان گواهی صادر می‌کند

1400/04/20 - 16:47 - کد خبر: 47252
کنکور

نصر: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: این شرکت به دانشجویانی که هنگام آزمون پایان ترم با مشکل قطعی برق مواجه شده‌اند، گواهی صادر می‌کند.

به گزارش نصر، احمد حسام زاده روز یکشنبه اعلام کرد: این شرکت در راستای تکریم ارباب رجوع و همراهی و همکاری با آن عده از دانشجویانی که در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر ساکن هستند و در هنگام آزمون پایان ترم با مشکل قطع برق مواجه شده‌اند، اقدام به صدور گواهی برای آموزش دانشگاه‌های این دانشجویان می‌کند.
وی گفت: دانشجویانی که با مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند با مراجعه به میزخدمت شرکت توزیع نیروی برق تبریز واقع در نشانی تبریز، کوی ولی‌عصر، خیابان قطران با ارایه درخواست کتبی شامل آدرس منزل مسکونی، ساعت و روز آزمون، در صورت تایید مرکز دیسپاچینگ برق تبریز، گواهی قطع برق در زمان آزمون را دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز همچنین از شهروندان و مشترکان خواست تا حد امکان از مصرف همزمان دستگاه‌های پرمصرف در ساعات پیک بار خودداری کنند.
وی گفت: ساعت ۱۲ تا ۲۲ زمان اوج بار برای مشترکان با تعرفه‌ خانگی در نظر گرفته شده است و این مشترکان می‌بایست الگوی صحیح مصرف را در این ساعات رعایت کنند.
حسام زاده افزود: مشترکان می‌توانند با تنظیم دمای کولرهای خود در دمای آسایش، یعنی ۲۵ درجه سانتی‌گراد به تداوم تامین برق کمک شایانی کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار