خبر/

صادرات فناوری به کره جنوبی برای اولین بار در کشور

1400/04/20 - 15:04 - کد خبر: 47245
عکس

نصر: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از صادرات فناوری به کره جنوبی برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش نصر، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از فعالیت های شرکت دانش بنیان همگامان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قرارداد مستقیم شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات همگامان با سامسونگ کره جنوبی اظهار داشت: همگامان اولین مجموعه ای است توانسته به کره خدمات فن‌آوری صادرات کند.
وی افزود:  آینده زندگی بشر وابستگی مستقیمی با همین ارتباطات پیشرفته‌ فضای مجازی و حوزه IT، دارد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس فن‌اوری اطلاعات و IT، انجام بسیاری از  کارهای ناممکن را بویژه در این شرایط کرونایی ممکن ساخت و باعث شد اموری مثل آموزش تعطیل نشود.
میرتاج‌الدینی تصریح کرد: در شرایط کنونی جهان هر کس ایده های مطلوبی در زمینه IT و استارتاپ داشته باشد می تواند فرصت های شغلی قابل توجهی ایجاد کرده و خدمات ارزشمندی ارائه دهد.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: انجام خدمات رسانی مختلف در بستر فضای مجازی کاملا فراهم بوده و قابل گسترش است و ما هم از جوانانی که ایده های فناورانه را بارور می سازند حمایت می کنیم.
ابوالفضل محمدی قدیم مدیر شتاب دهنده همگامان نیز در حاشیه این بازدید توضیح داد:  کارت هوشمند سوخت،  رجیستری موبایل، پرداخت الکترونیکی وجه و سامانه ثبت املاک کشور از جمله اقدامات انجام گرفته توسط این شرکت دانش بنیان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار