ایرج حریرچی:

همدرد و عذرخواه مردم هستیم

1400/04/20 - 13:39 - کد خبر: 47236
ایرج حریرچی

نصر: معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارهای مردم تاثیر منفی داشته است، گفت: مشکلات کسبه، کارگران، کشاورزان و افراد بیکار شده را درک می‌کنیم و در این راستا همدرد و عذرخواه مردم هستیم.

به گزارش نصر، دکتر ایرج حریرچی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه هنوز واکسیناسیون کامل را برای گروه های سنی نتوانستیم انجام دهیم لذا متواضعانه و خاضعانه از مردم درخواست می کنیم تا ایمنی جمعی ناشی از ترزیق واکسن در چند ماه آینده صبوری کنند.
وی بیان داشت: پوشش واکسیناسیون در کشور بسیار سریع رشد خواهد کرد و ما به حدود واکسیناسیون ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون در چند ماه آینده حتما خواهیم رسید که در این مدت نیازمند انجام رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم هستیم.
گفتنی است طبق اعلام وزارت کشور؛ در حال حاضر ۱۴۱ شهر یعنی حدود ۳۲ درصد شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونایی و ۳۲۹ شهر یعنی ۷۴ درصد در وضعیت قرمز و نارنجی هستند.
هفته گذشته بیش از ۹۷ هزار و ۷۶۱ مورد سرپایی مثبت بیمار جدید کرونایی، بیش از ۱۰ هزار و ۹۷۲ مورد بستری مثبت و بیش از هزار و هشت فوتی مثبت در کشور به ثبت رسیده است که به عبارتی دیگر افزایش ۴۰ درصدی در موارد مثبت سرپایی، ۱۷ درصدی بستری مثبت و ۱۰درصدی افزایش فوت مثبت صورت گرفته است.
دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت روز گذشته به منظور بازدید از بیمارستان های سید الشهداء نیروی دریایی ارتش و شهید محمدی بندرعباس به هرمزگان سفر کرده است.
 روز یکشنبه هم نشستی با حضور وی درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان، نیازمندها ،تجهیزات و امکانات بویژه بیمارستان های ۵۳۱تختخوابی خوابی وسیدالشهدای نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار