اختصاصی نصر/

قتل پیرمرد تبریزی در منزل شخصی اش

1400/04/26 - 09:18 - کد خبر: 47180
قاتل

نصر: حوالی ظهر 16 بهمن سال 1399، پیرمردی 72 ساله خسته از روزمره گی های روزانه، روانه منزلش در خیابان عباسی می شود تا استراحت نماید؛ اما به محض رسیدن به درب منزلش، توسط دو فرد ناشناس به قتل می رسد.

به گزارش نصر، پرونده این مقتول در شعبه 6 ویژه قتل دادسرای عموم و انقلاب تبریز، توسط "یوسف ضیامهر"، بازپرس ویژه قتل، در حال رسیدگی است و طبق بررسی های که از خانه مقتول صورت گرفته، اشیایی نیز از منزل وی توسط این دو فرد ناشناس مورد سرقت قرار گرفته است.
بنابراین گزارش، متهمان به قتل، بعد از ارتکاب جرم و ترک صحنه، توسط تلفن همراه مقتول  خانواده وی را در جریان امر قرار می دهند. خانواده اش سریع به منزل مقتول مراجعه و وی را به بیمارستان انتقال می دهند. اما به دلیل شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت می کند.
این گزارش می افزاید، هنوز انگیزه اصلی متهمان به قتل این پرونده که تصاویر آنان توسط دوربین های مداربسته محل زندگی پیرمرد ضبط شده، آشکار نشده است و بنابر دستور بازپرس ویژه قتل پرونده، شهروندان در صورت شناسایی آنان، موضوع را به پلیس 110 و یا پلیس آگاهی استان اعلام نمایند.لازم به ذکر است که هویت اعلام کنندگان خبر کاملا محرمانه خواهد ماند.
انتهای پیام/

پژوهشیار