نماینده مردم اهر و هریس در مجلس؛

وعده وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بزرگراه اهر- تبریز محقق نشد

1400/04/19 - 10:32 - کد خبر: 47156
جاده

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تحقق وعده وزارت راه در تکمیل بزرگراه اهر- تبریز گفت: اتمام این بزرگراه در انتظار ۷۰۰ تُن قیر برای آسفالت ریزی است.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده با اشاره به عدم تحقق وعده وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بزرگراه اهر- تبریز اظهار داشت: مسئولین راه و شهرسازی قول داده بودند تا بخش باقی‌مانده از بزرگراه اهر-تبریز تا پایان خردادماه و اوایل تیرماه به اتمام برسد و طبق وعده زیرسازی را با سرعت تمام پیش بردند.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: ۳ هفته‌ای می‌شود که تکمیل پروژه بزرگراه اهر- تبریز معطل ۷۰۰ تُن قیر برای آسفالت‌ریزی است، این موضوع را از وزارت راه و شهرسازی پیگیر شدیم که نهایتاً پاسخ معاون وزیر راه این بود که هنوز دولت ریالی از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی را تخصیص نداده است.
وی ادامه داد: متأسفانه به جای پول نقد، اوراق در اختیار اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گذاشته‌اند، طبق گفته‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکنون هیچیک از کارخانجات قیر حاضر به فروش قیر با اوراق به دولت نشده‌اند از این‌رو بر اساس هماهنگی با کمیسیون عمران مجلس مقرر شد تا قیر مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز را تأمین کنیم.
محرم زاده تصریح کرد: حدود ۲ کیلومتر از پروژه بزرگراه اهر-تبریز نیاز به آسفالت‌ریزی دارد، اما با کمال تأسف دولت نمی‌تواند از تأمین ۷۰۰ تُن قیر برآید.
انتهای پیام/

پژوهشیار