بیگی خطاب به رئیسی:

رئیس جمهور استراتژی خود را مشخص کند

1400/04/18 - 11:29 - کد خبر: 47140
احمد علیرضا بیگی

نصر: نماینده اصولگرای مردم تبریز گفت: رییس جمهور منتخب قبل از تعیین وزرای خود،استراتژی دولت را برای برون رفت از وضعیت موجود مشخص کند.

به گزارش نصر، «احمد علیرضا بیگی» در گفت و گویی در مورد تشکیل کابینه دولت جدید گفت: رییس جمهور منتخب قبل از تعیین وزرای خود باید استراتژی  اداره کشور و خروج از شرایط کنونی را مشخص و بر مبنای همین رویکرد ترکیب کابینه  خود را مشخص کند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو یادآور شد: دولت روحانی وزرای قوی و کارآمد از جمله بیژن زنگنه، عباس آخوندی ، محمدرضا نعمت زاده و علی ربیعی را به خدمت گرفته بود، اما در نهایت این ترکیب خروجی لازم را نداشت و در پاره‌ای از موارد برخی از افراد رو در روی دولت ایستادند و چه بسا استراتژی دولت روحانی را هم قبول نداشتند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: دولت سید ابراهیم رییسی نباید اشتباه دولت روحانی را مرتکب شود و با یک راهبرد مشخص برای برون رفت از شرایط موجود  راه حلی پیدا کند و افرادی را در کابینه خود انتخاب کند که علاوه بر هم‌پیمانی برای پیشبرد برنامه‌های دولت تلاش کنند.
علیرضا بیگی خاطر نشان کرد: از رییس جمهور منتخب انتظار می‌رود با آگاهی از مشکلات کشور در داخل و خارج کشور بتواند راهبرد مورد اجماع دولت و مجلس را ارائه کند و با حرکتی هماهنگ بتواند امور را ساماندهی کند.
وی اضافه کرد: دولت آینده باید فارغ از جنجال های تبلیغاتی بتواند ترکیبی از افراد متخصص و آگاه به شرایط امروز ایران انتخاب کند تا بتواند با یک برنامه مشخص برای برون رفت از وضعیت موجود به نتیجه مشخص برسد.

پژوهشیار