اختصاصی نصر/

دام شیطانی زوج جوان برای رانندگان تاکسی تبریز

1400/04/18 - 11:42 - کد خبر: 47127
راننده تاکسی

نصر: سر چهارراه منتظر است با ظاهری شیک و آراسته، منتظر تاکسی دربستی تا خریدهای خود را به منزل ببرد. ماشینی مقابل پایش ترمز می کند، سوار ماشین می شود و حرکت می کنند. 

به گزارش نصر، مقابل منزلش که می رسد از راننده خواهش می کند در حمل وسایل خریداری شده به داخل منزل، کمکش کند. راننده هم می بیند وی یک خانم است و شاید حمل این همه بار برایش مشکل است، دلش به رحم می آید و اسباب وی را تا داخل منزلش همراهی می کند، غافل از این که چه دامی برایش گذاشته شده و چه نقشه های شوم و شیطانی انتظارش را می کشند.
راننده همراه خانم وارد منزل می شود، در این جاست که خانم نقشه های شوم و شیطانی خود را عملی می کند و با شگردهای خاص زنانه، می خواهد مرد را وادار به رابطه با خود نماید. اما به محض شروع رابطه، با نقشه از قبل تعیین شده، با جیغ و داد خانم، شوهرش سر می رسد و یقه راننده را می گیرد.
اما هر چقدر راننده التماس می کند و قسم می خورد این همسر شما بود که خواهان رابطه با من بود، شوهر زیر بار نمی رود و باور نمی کند. راننده هم برای خلاص شدن از وضعیت موجود، طبق توافقی که با شوهر می کند، مبلغی را به وی عطا و از خانه خارج می شود. 
اما تنها این راننده نبود که در دام شیطانی این زن و شوهر گرفتار شده است، بلکه تعداد زیادی از رانندگان دیگر نیز در این دام افتاده اند؛ ولی اکثریت آنان به دلایلی از شکایت خود صرفنظر و تنها سه تن از رانندگان از رفتارهای شوم این زوج شکایت کرده اند.
با شکایت این سه تن، هم اکنون این زوج جوان در اختیار قانون قرار دارند و پرونده آنان در مراجع قضایی استان در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

پژوهشیار