همراهی هنرمندان برای نظام‌مند شدن فعالیت های نمایشی

1400/04/17 - 10:47 - کد خبر: 47091
عکس

نصر: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همراهی هنرمندان در نظام‌مند شدن فعالیت های نمایشی با رویکرد شهروندی را گام مهمی در توسعه این حوزه معرفی نمود.

به گزارش نصر، بابک دانش پناه در دیدار صمیمی با سرپرستان گروه های نمایش تبریز با بیان اینکه رویه سازمان در حال انجام یک فرآیند منضبط و نظام مند دائر بر حمایت از گروههای فرهنگی و هنری است افزود: در طرحی که بدین منظور و با پیگیری مستمر سازمان و تصویب شورای اسلامی شهر تدوین شده است، این رویه اتخاذ خواهد شد تا حمایت از گروه های فرهنگی و هنری منجمله گروههای نمایشی از یک عدالت و رویه مشخص بهره‌مند باشد.
وی خاطر نشان کرد: تلاش ما ایجاد زمینه برای حمایت اصولی از همه هنرمندان است تا امکان انتفاع همگانی هنرمندان فراهم شود.
دانش پناه خاطرنشان کرد: موضوعات حقوقی تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و در کنار آن مسئله گسترش ویروس کرونا باعث شد تا تمرکز بر حمایت از گروه های فرهنگی و هنری کمتر شود ولی در پس این روزها طرحی تدوین می‌شد که بتوان بر پایه آن زمینه حمایت شفاف، نظام مند و اصولی را فراهم ساخت.
وی با قدردانی از عموم هنرمندان همراه با فعالیت‌های فرهنگی و هنری سازمان آن که همواره دست یاری آنها را فشرده اند، خاطرنشان کرد: از همه فعالان حوزه نمایش می ‌خواهیم با طرح پیشنهادات خود در حوزه نمایش برای بالندگی این فضا کمک کنند تا سازمان بسته به اولویت های خود زمینه برای حمایت از آنها را فراهم نماید.
این نشست در ادامه با طرح پیشنهادات مختلف از سویی گروه های نمایشی تبریز دنبال شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار