فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز

1400/04/16 - 09:36 - کد خبر: 47022
دستگیری

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی یکی از برنامه‌های پلیس را برخورد جدی با اراذل و اوباش دانست و گفت: ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که امنیت مردم تبریز را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیتی، پلیس با هیچ کسی تعارف ندارد زیرا آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می داند.
وی افزود: این ۱۲ شرور سابقه دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و با حرکات غیر متعارف آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان تبریز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی با بیان این‌که در این استان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، تصریح کرد: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.
عبدی  به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را  سلب کنند.
وی بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید کرد و گفت: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی موضوع را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.
به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، در پی دستگیری این اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت توسط پلیس، شهروندان تبریزی با نصب بنر در میادین اصلی شهر تبریز از سردار "حسین عبدی" فرمانده انتظامی استان و عملکرد پلیس تشکر و قدردانی کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار