هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

استقلال با تراکتور به مسیر پیروزی برگشت/ تیم مجیدی قائم به قایدی!

1400/04/15 - 21:38 - کد خبر: 47010
تراکتور استقلال

نصر: تیم فوتبال استقلال به لطف اشتباهات مدافعان تراکتور و البته درخشش مهاجم ریز نقش خود موفق شد به سه امتیاز دیدار برابر تیم تبریزی دست پیدا کند و به مسیر پیروزی‌های قبلی برگردد.

به گزارش نصر، در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید. هادی محمدی (۵۵ - گل به خودی) و مهدی قایدی (۵۹) برای استقلال گل زدند. امین اسدی در دقیقه ۹۳ برای تراکتور گل زد.
این بازی از ساعت از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز شد و استقلال در دقایق ابتدایی بازی هجومی تری به نمایش گذاشت. محور حملات استقلال بر روی حرکات سرعتی مهدی قایدی بنا شده بود.
این بازیکن در دقیقه ۱۴ با یک شوت از راه دور فرصت خوبی برای باز کردن دروازه تراکتور داشت اما راه به جایی نبرد. شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال در چند صحنه دیگر هم حملاتی روی دروازه تراکتور ایجاد کردند اما در به ثمر رساندن ضربات پایانی به نتیجه نرسیدند.
تراکتور هم که دومین بازی خود را با هدایت فیروز کریمی تجربه می‌کند، در این نیمه نتوانست خطر زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کند.
پیمان کشاورز بازیکن تراکتور در دقیقه ۲۰ این مسابقه دچار مصدومیت شد و جای خود را به سعید ایران خواه داد.
در نیمه دوم هر چند استقلال تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما اگر اشتباه مدافعان تراکتور نبود شاگردان فرهاد مجیدی با روش بازی که در پیش گرفته بودند نمی توانستند به گل برسند. با این حال اشتباهات مدافعان تراکتور این فرصت را به استقلال داد که با درخشش مهدی قایدی به دو گل برسند.
در دقیقه ۵۵ این دیدار اشتباه مدافعان تراکتور این فرصت را به مهدی قایدی گریزپای داد که با ورود به محوطه جریمه ضربه ای را به توپ بزند که تلاش مدافع تراکتور برای نرسیدن توپ به دروازه راه به جایی نبرد و در حالی که هادی محمدی قصد داشت توپ را دفع کند آن را به سقف دروازه کوبید.
در دقیقه ۵۹ مهدی قایدی این بار از دفع توپ اشتباه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور استفاده کرد و پس از ورود به محوطه جریمه از سردرگمی مدافعان حریف استفاده کرد و با ضربه ای دقیقه گل دوم آبی ها را به ثمر رساند.
در حالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود تراکتور یکی از گل های خورده را جبران کرد و توسط امین اسدی به گل رسید اما در نهایت تلاش قرمزپوشان برای رسیدن به گل دوم ثمری نداشت تا آبی پوشان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند و پس از تساوی برابر آلومینیوم دوباره به مسیر برد برگردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار