مدیر ارشد منطقه شمالغرب ایرانسل در گفتگو با «نصر»:

قطع و وصل مکرر برق عامل کاهش کیفیت خدمات دهی ایرانسل در تبریز

1400/04/15 - 17:02 - کد خبر: 46999
سیمکارت، ایرانسل

نصر: مدیر ارشد منطقه شمالغرب ایرانسل گفت: قطع و وصل مکرر برق عامل کاهش کیفیت خدمات دهی شرکت ایرانسل در تبریز شده است.

به گزارش نصر، امیر آقازاده در خصوص انتقادات از ضعف خدمات ایرانسل در زمان قطعی برق، اظهار کرد: باطری های سیستم های بی.تی.اس ایرانسل تنها دو ساعت پس از قطعی برق می توانند آنتن های بی.تی.اس ایرانسل را پشتیبانی کنند و پس از وصل برق نیز هشت ساعت زمان نیاز است تا این باطری ها دوباره شارژ شوند.
 
وی افزود: متاسفانه در برخی مناطق برق ها روزانه دوبار قطع می شوند و باطری های سیستم های بی.تی.اس حتی فرصت شارژ مجدد را هم پیدا نمی کنند و لذا در خدمات دهی دچار مشکل می شویم.
 
آقازاده گفت: شرکت ایرانسل هم از بابت قطعی مکرر برق ها دچار خسارت شده است و ضعف خدمات دهی این روزها ناشی از قطع و وصل برق هاست، چرا که این باطری ها جهت پشتیبانی سیستم های بی.تی.اس در زمان قطع وصل کوتاه برق تعبیه شده اند و کارکرد دیزل ژنراتور ندارند!
 
وی در ادامه اظهار کرد: با این وجود 40 دستگاه ژنراتور تهیه کرده ایم تا در مواقع ضروری سیستم های بی.تی.اس ایرانسل توسط این ژنراتورها پشتیبانی شوند.
 
مدیر ارشد منطقه شمالغرب ایرانسل تاکید کرد: مشترکان ایرانسل مطمئن باشند این شرکت از همه توان خود برای پشتیبانی با کیفیت از مشترکان استفاده خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
 

پژوهشیار