فرمانده انتظامی:

امنیت شهروندان خط قرمز پلیس در آذربایجان شرقی است

1400/04/15 - 13:51 - کد خبر: 46983
جلسه

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی یکی از برنامه های پلیس را برخورد جدی با اراذل و اوباش دانست و گفت: ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که امنیت مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه در موضوعات امنیتی، پلیس با هیچ کسی تعارف ندارد، افزود: ۱۲ شرور سابقه دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی کرده و با حرکات غیر متعارف، آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان تبریز، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی، جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، اظهار کرد: برابر هماهنگی ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضائی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.
سردار عبدی همچنین به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش، با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را  سلب کنند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار پلیس از مردم، همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی، موضوع را در اسرع وقت با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.
در پی دستگیری این اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت توسط پلیس، شهروندان تبریزی با نصب بنر در میادین اصلی شهر تبریز از فرمانده انتظامی استان و عملکرد پلیس تشکر و قدردانی کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار