خبر/

جریمه ۸.۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه تخم مرغ

1400/04/14 - 13:45 - کد خبر: 46917
سازمان تعزیرات حکومتی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از محکومیت ۸.۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه تخم مرغ خبر داد.

به گزارش نصر، سید احد یوزباشی در این رابطه اظهار کرد: بازرسین گشت مشترک در بازرسی از یک واحد مرغداری که در آن میزان تولید روزانه کاملا با اظهار متصدی مرغداری مبنی بر عدم تولید مغایرت داشت پرونده‌ای تشکیل دادند و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
وی افزود: شعبه با بررسی موضوع و اخذ اظهارات متخلف و با توجه به محرز شدن تخلف عرضه خارج از شبکه در مرتبه اول متهم را به قطع سه ماه سهمیه محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و عدم صدور رای اشد مجازات با اعتراض مدیریت تعزیرات حکومتی استان پرونده برای رسیدگی مجدد در شعبه دوم تجدید نظر مطرح و شعبه با اشد مجازات متهم را به پرداخت ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

تعزیر و ضبط کالا فرجام قاچاقچی لاستیک در کرمانشاه
همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز از ضبط و جریمه ۲.۵ میلیارد ریالی برای قاچاق لاستیک خبر داد.
قهرمان شاهی در این باره گفت: بر اساس گزارش نیروی انتظامی یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۱۴ حلقه لاستیک خودرو دستگیر و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: شعبه هفتم تعزیرات حکومتی پس از رسیدگی و اخذ اظهارات متخلف بدلیل عجز از ارائه اسناد و مدارک اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت  مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال  محکوم کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار