رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در گفتگو با «نصر» مطرح کرد؛

علت افزایش قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر/ مشکل حمل و نقل نهاده های دامی از طریق ریلی حل شد

1400/04/13 - 22:07 - کد خبر: 46882
اکبر فتحی

نصر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، گفت: این موضوع ناشی از مشکلات پیش آمده در بخش ترابری است و مشکل حمل و نقل خوراک و نهاده های دامی و مرغداران طی دو الی سه روز آینده از طریق ریلی برطرف می شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش نصر، "اکبر فتحی" در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار مصرف، به خبرنگار نصر گفت: در تولید و توزیع مرغ مشکلی وجود ندارد و گوشت مرغ به اندازه کافی در بازار موجود است، اما موضوعی که اخیراً پیش آمده بحث حمل و نقل نهاده های دامی است و کامیون داران به قیمت مصوب دولتی جهت حمل و نقل نهاده های دامی تمکین نمی کنند و شرکت بازرگانی دولتی برای حل مشکل حمل و نقل نهاده های دامی از طریق حمل ریلی اقدام کرده است.
 
وی افزود: مشکل حمل و نقل خوراک و نهاده های دامی و مرغداران طی دو الی سه روز آینده از طریق ریلی برطرف می شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
 
فتحی تاکید کرد: تنها علت افزایش قیمت اخیر مرغ همین موضوع است که از طریق خط آهن حل شده است، چرا که اندازه کافی جوجه ریزی و تولید انجام شده است و بالای 250 هزار قطعه مرغ آماده ارائه به کشتارگاه ها است.
 
انتهای پیام/
 

پژوهشیار