نهمین جشنواره مالک اشتر ارتش در ارومیه برگزار شد

1400/04/13 - 14:21 - کد خبر: 46849
ارتش جمهوری اسلامی ایران

نصر: نهمین جشنواره مالک اشتر قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز /یکشنبه/ با رویکرد نهادینه سازی اشراف و توسعه فرهنگ شایسته سالاری در ارومیه برگزار شد.

به گزارش نصر، رییس دبیرخانه اشراف راهبردی فرماندهی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین از ایجاد سامانه هوشمند ارزیابی عملکرد جشنواره اشراف مالک اشتر نزاجا خبر داد و گفت:  جشنواره اشراف مالک اشتر یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب بود که در ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف اشرافیت فرماندهان بر یگان های تحت امر خود ایجاد شده است.
امیر سرتیپ دوم داود گلکاریان برگزاری جشنواره اشراف مالک اشتر را فرصت طلایی برای شناسایی حوزه های کارآمد از ناکارآمد و اصلاح موارد مربوطه دانست و افزود: ارتقای توانمندی های داخلی و پویایی در راستای دفع تهدیدات از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
وی اضافه کرد: در جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش،   قرارگاه منطقه ای شمال غرب حائز رتبه نخست شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین زمان شناسی و دشمن شناسی را از جمله ویژگی های بارز مالک اشتر دانست و بیان کرد:  یکی از اهداف دبیرخانه اشراف و برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی افراد شایسته و فراهم کردن زمینه های رشد برای آنان و استفاده در مناصب مختلف فرماندهی و مدیریتی است.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو ادامه داد: مدیریت جهادی و انقلابی بر اساس شایسته سالاری در ارتش جمهوری اسلامی حاکم شده و این موضوع به برکت ایجاد جشنواره هایی از جمله جشنواره مالک اشتر می باشد که در هیچ برهه ای از زمان این مهم مشاهده نشده است.
در این آیین از یگان های موفق و برگزیده ارتش در سال ۱۳۹۹ در حوزه های مختلف ستادی و صف در قالب جشنواره مالک اشتر و خانواده معظم شهدای ارتش نیز تجلیل شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار