رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

اجرای بیش از یک هزار پروژه‌ی مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید

1400/04/08 - 12:53 - کد خبر: 46569
محمدحسین صومی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: خوشبختانه در دوران دولت تدبیر و امید بیش از 1000 پروژه‌ی بالای 500 میلیون تومانی در مجموع بهداشت و درمان آذربایجان شرقی به مرحله‌ی اجرا درآمده که بیش از دو سوم آن مربوط به حوزه‌ی بهداشت است.

به گزارش نصر، محمدحسین صومی روز سه شنبه در سی و چهارمین آئین پویش ره سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در این مدت 124 هکتار عرصه و زمین را از مردم با همکاری مسئولین دریافت کردیم که بیش از  700 هزار متر مربع آن برای توسعه‌ی زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز اختصاص یافته است.
وی با بیان این‌که امروز هم 47 پروژه در مجموعه‌ شهرستان‌های آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود، گفت:در طول سه ماه بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه‌ی عمرانی را افتتاح خواهیم کرد که امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها، نیازها برطرف شود.
به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: با اتمام این پروژه‌ها کم‌تر از 25 پروژه‌ از جمله خانه بهداشت و مرکز سلامت نیاز خواهیم داشت به طوریکه 1500 پروژه‌ی مورد نیاز استان نوسازی و احداث شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که شهر سهند نیز، عنوان اولین شهر سالم در کشورهای در حال توسعه را خواهد گرفت؛ اکنون تصویب شده و طی روزهای آتی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

پژوهشیار