مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی؛

همه دستگاه‌ها متولی تکریم شهدا هستند

1400/04/08 - 11:36 - کد خبر: 46559
شهدا

نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: تکریم شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم آنها مختص فرد و دستگاه خاصی نیست و همه دستگاه‌ها در این زمینه مسوولیت دارند.

به گزارش نصر، عباس پورحسن روز سه شنبه در جلسه هماهنگی طرح سپاس در شهرستان تبریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران او،  اظهار کرد: در مقابل از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدش رسالت سنگینی بر عهده تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به لزوم قدرشناسی از فداکاری ها و ایثارگری های خانواده‌های شاهد و ایثارگر، افزود: دیدار و تکریم شهدا دوران دفاع مقدس مختص فرد و دستگاه خاصی نبوده و لازم است با هم افزایی سایر دستگاه‌ها این مهم در تمام ایام سال و به خصوص در مناسبت‌های انقلابی و دینی اجرا شود.
پورحسن با قدردانی از تمامی دست اندرکاران طرح سپاس در آذربایجان شرقی و کسب رتبه برتر استان طی چند سال گذشته در امر دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، این موفقیت را مرهون تلاش همه همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد.
وی ادامه داد: تک تک کارکنان این نهاد مقدس در موفقیت و ارتقای سازمان نقش ایفا می‌کنند و در این بین جمعی از همکاران به صورت مستقیم و رودرو مشکلات را لمس و وظیفه انتقال و رفع موانع و موارد را برعهده دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اذربایجان شرقی همچنین از همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران دستگاه‌های اجرایی قدردانی و بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار