معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه:

انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است

1400/04/06 - 16:47 - کد خبر: 46471
عکس

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به انجام کارهای خیر بی شمار در شهرستان با رویکردهای مختلف و در حوزه‌های گوناگون که از مهمترین آنها امر آموزش می باشد گفت: انجام امور خیر آموزشی استمرار راه پیامبران است.

به گزارش نصر، محمدرضا مشایخی در آیین افتتاح دبستان مشارکتی شهید عمران احمدی در روستای بیجرلو از توابع بخش ترکمانچای میانه که با حضور خیّرین و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در سایه‌ی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد انجام امور خیر بسیاری در حوزه های مختلف با مشارکتهای مردم، خیرین، دولت و بخش خصوصی هستیم که جای بسی شکرگزاری و قدردانی دارد.
وی ادامه داد: از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در انجام امور خیر خرسندیم چرا که تمامی امور جامعه حول محور نیروی انسانی کارآمد، باسواد و متخصص به انجام می رسد که لازمه آن ایجاد فضا و بستری مناسب با تاسیسات و تجهیزات لازم و تاثیرگذار در روحیه دانش آموزان است.
مشایخی به اجرای ۷ پروژه‌ استانی از سوی بانک اقتصاد نوین در سال جاری اشاره کرد و افزود: دبستان شهید احمدی با مشارکت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی بانک اقتصاد نوین و اداره کل نوسازی مدارس استان در زیربنای ۱۳۲ متر با ۳ کلاس درسی؛ احداث و امروز به بهره برداری رسید.
فرماندار ویژه میانه در ادامه لازمه ی انجام تمامی امور در قالب مسوولیتهای اجتماعی را ظرفیت عمومی مردم و پشتیبانی آنها عنوان و از همراهی؛ همکاری و مشارکت مردم در امور خیر قدردانی کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار