مراسم جشن امضای کتاب های رضا فیاضی در شهر کتاب تبریز

1400/04/05 - 10:00 - کد خبر: 46357
امضا کتاب

نصر: مراسم جشن امضا چهارجلد از کتاب های رضا فیاضی بازیگر و نویسنده کودک و نوجوان در مجموعه شهر کتاب ولیعصر تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، جشن امضای کتاب های «چی میخوری؟ بق بقوو» ، «ابرک جان کجایی»، «شبر اخمویی که دوست داشت بچه هارو» و «بچه فیل زورگو» با حضور رضا فیاضی نویسنده و بازیگر کودک و نوجوان در شهر کتاب ولیعصر تبریز برگزار شد.
رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و مجری برنامه و تولیدات کودک و نوجوان می باشد که چندین مجموعه شعر نیز به چاپ رسانده‌است که با حضور در شهر کتاب شعبه ولیعصر و ستاره باران تبریز مورد استقبال هواداران خود قرار گرفت.


 
رضا فیاضی در مصاحبه با خبرنگار نصر گفت: تبریز از شهرهایی می باشد که برای آمدن به آن درنگ نمیکنم و یکی از شهرهایی است که در تمیزی و نبود متکدی زبان زد عام و خاص است.
فیاضی گفت: این که وارد شهری شوی که متکدی به سراغت نیاید یک نعمت است و این حاصل سال ها تلاش خیرین این استان است.


 
فیاضی نویسنده و بازیگر کودک و نوجوان در ادامه به نقش اول کتاب های خود اشاره کرد و گفت: تمام کتاب هایی که نوشته شده یک نقش اول به نام «تیارا» دارد که نوه من می باشد و از زبان حال و قهرمان داستان ها از او یاد میکنم.
رضا فیاضی ادامه داد: در زمان های نچدان دور کودکان بیشتر با تلوزیون ارتباط داشتند و ما می توانستیم به راحتی مفاهیم بیشتری را به ان ها انتقال دهیم ولی امروز کودکان قهرمان های خود را از گوشی های همراه پیدا می کنند.


 
وی ادامه داد: متاسفانه پیدایش فضای مجازی باعث شد تا کودکان از کتاب و تلوزیون به دور باشند و این مسئله کار همه را در تولید و نویسندگی سخت کرد.
فیاضی در پایان ادامه داد: امیدوارم خانوادهای عزیز در تربیت کودکان به شدت تلاش کنند و سعی کنند کودکان بیشتر وقت خود را به کتاب خواندن صرف کنند تا بازی های تلفن همراه که بیشتر آن ها بیهوده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار