رئیس انجمن دندانپزشکی آذربایجان شرقی هشدار داد:

جولان زیرزمینی افراد غیرمجاز در عرصه دندانپزشکی استان

1400/04/03 - 21:15 - کد خبر: 46326
سید امین موسوی

نصر: رئیس انجمن دندانپزشکی آذربایجان شرقی از جولان زیر زمینی افراد غیر مجاز و با عناوین جعلی در عرصه دندانپزشکی استان به شدت انتقاد کرد.

 به گزارش نصر، سید امین موسوی، رئیس انجمن دندانپزشکی استان و عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تبریز، با انتقاد شدید از بی توجهی متولیان امر در جهت برخورد قانونی با فعالیت‌ افرادی که با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم به راحتی در سطح شهر تبریز به صورت زیرزمینی مشغول فعالیت های درمانی و انجام درمان های زیبایی و... با استفاده از فریب مردم از طریق تبلیغات غیر قانونی فضای مجازی می باشند، یادآور شد: این افراد با جعل عناوین و راه اندازی تبلیغات در فضای مجازی و سوء استفاده از مشکلات اقتصادی مردم در حال وارد آوردن آسیب جدی بر پیکره سلامت دهان و دندان جامعه می باشند.
موسوی با اسفناک خواندن وضعیت فعالیت این افراد ،  خواستار ورود دادستانی و سایر نهاد های قضایی جهت برخورد قانونی با متخلفان غیرمجاز عرصه سلامت دهان و دندان جامعه گردید .
این عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تبریز با ذکر این نکته که یک دندانپزشک جوان پس از فارغ التحصیلی، با مشکلات عدیده ای جهت راه اندازی مطب در سطح شهر تبریز و سایر شهر های برخوردار مواجه است در حالی که این افراد متخلف و فاقد صلاحیت بدون اندک تحصیلات آکادمیک به راحتی مشغول فعالیت های درمانی می باشند که مایه تاسف است .
وی مسئولان و متولیان امر که در ۱۵ سال گذشته در رأس مدیریت انجمن دندانپزشکی و نهاد های نظارتی با سیاست تسامح و معامله به تعامل با این افراد زیر زمینی و فاقد صلاحیت پرداخته اند را مورد انتقاد شدید قرار داد و نوع مدیریت این افراد معلوم الحال را عامل اصلی گسترش قارچ گونه فعالیت مراکز زیرزمینی در حوزه دندانپزشکی  دانست .
انتهای پیام/

پژوهشیار