خبر/

تخریب ۲۰ بنای غیرمجاز در تبریز

1400/04/03 - 10:21 - کد خبر: 46280
تخریب

نصر: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز از تخریب ۲۰ بنای غیرمجاز حصار شده در خیابان‌ ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: تخریب این بناها براساس اخذ دستور قضایی انجام گرفت.

به گزارش نصر، یعقوب غیور با اعلام این خبر اظهار کرد: این بناهای حصار شده با هدف صیانت از اموال شهرداری و همچنین حقوق شهروندی با دستور قضائی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، با همکاری معاونت خدمات شهری و اجرایی و عوامل محترم نیروی انتظامی تخریب شدند.
وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۳ با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: عده ای اراذل و اوباش با سوء استفاده از فضای انتخاباتی در خیابان ۱۵ خرداد، اقدام به تصرف عدوانی املاک شهرداری با کاربری فضای سبز نموده بودند که با دستور دادستان محترم تبریز و حمایت نیروی انتظامی و یگان امداد ساخت و سازهای غیر مجاز که بالغ بر ۲۰ قطعه بود تخریب و محل فوق به حالت اولیه درآمد.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز افزود: ساخت وسازهای غیر مجاز علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد ضمن آنکه مامورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.
غیور از شهروندان خواست برای انجام هر گونه ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوزهای لازم از طریق شهرداری اقدام کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار