در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران؛

خانه مطبوعات در کنار آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

1400/04/02 - 23:32 - کد خبر: 46269
واژگونی اتوبوس

نصر: سخنگوی هیئت خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های خبرنگاران فوت شده گفت : خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در کنار آسیب دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران است.

به گزارش نصر، اسد بابایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در نهایت تأسف، از حادثه‌ای که برای اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست که به دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه و هماهنگی سازمان محیط زیست به منطقه نقده در استان آذربایجان غربی، برای بازدید از طرح سد سیب کانی به منطقه رفته بودند متأسفانه با خبر شدیم که این اتوبوس دچار سانحه شده و منجر به فوت دو نفر از همکاران رسانه‌ای و مصدومیت تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ای کشور شده است.
وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های خبرنگاران مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی افزود: این حادثه و مصیبت وارده را به اهالی رسانه کشور تسلیت عرض می‌کنیم.
بابایی ادامه داد: خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور از لحظه وقوع حادثه که عصر امروز رخ داده است پبگیر بوده و فرهاد روزبان به نمایندگی از خانه مطبوعات و رسانه‌ها، در بیمارستان امام خمینی شهرستان نقده مستقر شده و در حال پیگیری امور درمانی مصدومین این حادثه می‌باشد.
عضو هئیت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: مجموعه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این عزیزان، آرزوی سلامتی و شفا برای مجروحین این حادثه را از خداوند منان خواستار است.
وی گفت: ما بر خود وظیفه می‌دانیم تا زمان ترخیص شدن این عزیزان از بیمارستان، در کنار این عزیزان بوده و امیدواریم این حادثه مصیبت بیشتری را برای جامعه رسانه‌ای کشور به همراه نداشته باشد.
همچنین در اثر این واژگونی محمد مهدی گوهری، علی شریف زاده، صدرا محقق، آسیه اسحاق، کمال عثمان پور، زینب رحیمی، نگار اکبری، زهرا کشوری، سعید بیداد، رباب باباخان، آیسان زرفام، نیما عبداله پور، سهیل فرجی، زهرا رفیعی، مرتضی محمد زاده، ابراهیم نژاد رفیعی، مرتضی محمد صادق، حسن ظهوری، محمد رحیم مقدس، فروغ فکری، علی حاجی مرادی دچار شکستگی شده‌اند.
انتهای  پیام/

پژوهشیار