۱۹ هزار متر از حفاظ‌های فلزی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی مرمت شد

1400/04/02 - 11:33 - کد خبر: 46213
جاده

نصر: رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای بهسازی راه‌ها بیش از ۱۹ هزار متر از حفاظ‌های فلزی در راه‌های ارتباطی استان مرمت شد.

به گزارش نصر، عباسعلی شیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین در سه ماه نخست سال جاری یک هزار و ۱۴۶ کیلومتر شیب شیروانی حاشیه راههای استان اصلاح شده است.
وی خط کشی یک هزار و ۸۰۳ کیلومتر از راه های ارتباطی استان را از دیگر فعالیت های این اداره برای ایمن سازی راه های استان اعلام کرد و اظهار کرد: در این راستا چهار هزار و ۹۰۶ عدد علایم عمودی راه ها بهسازی و نصب و ۸۷۸ مترمربع از تابلوهای اطلاعاتی بهسازی و نصب شده است.
شیری ادامه داد: آشکارسازی چهار دستگاه پل مهم و حساس در راه های ارتباطی استان،  آغاز عملیات اصلاح ۶ نقطه T شکل و رنگ آمیزی ۲ هزار و ۳۴۶ مترمربع پایه های علایم عمودی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سه ماهه اول سال جاری است.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار