دیدار سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز

1400/03/29 - 16:54 - کد خبر: 46008
عکس

نصر: سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده جهت گسترش نظام مند ارتباطات سازمانی و افزایش کیفیت خدمات صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در حوزه های مختلف به تفاهم رسیدند.

به گزارش نصر، عضو هیئت مدیره و سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز  گفت: از پتانسیل های فکری و عملیاتی کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز جهت ایجاد هم افزایی استفاده خواهیم کرد.
محمد رضا محمدی اعلام کرد: صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در قبال کلیه خواسته ها و مطالبات اعضای خود به ویژه بازنشستگان پاسخگوست.
وی افزود: صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به عنوان یک صندوق بازنشستگی از امکانات اقتصادی و کارشناسی خوبی در ارائه خدمات برخوردار است و با حرکت های زیربنایی مسیر مطلوبیت خدمات بیمه ای آن را هموارتر می کنیم.
سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز توضیح داد: مسیر تعاملات صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز با کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز یک طرفه نیست و این دو نهاد باید همواره در کنار هم باشند.
وی همچنین در ادامه بر لزوم پاکدستی، برنامه محوری، پاسخگویی به بازنشستگان و جسارت در تصمیم گیری در زمینه های مختلف تاکید کرد.
محمدی از برخی عملکردهای اقتصادی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در گذشته انتقاد کرد و گفت: برخی از سرمایه گذاری های صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در گذشته منطق اقتصادی نداشت و لازم است در خصوص این قبیل برنامه ها تجدید نظر صورت بگیرد.
وی افزود: کلیه عملکرد ها در سطوح مختلف زیر نظر ماست و بستر های حمایتی و نظارتی مناسب برای بهبود و بالندگی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و افزایش قابل قبول تعداد اعضای آن ایجاد خواهد شد.
سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تصریح کرد: مکانیسم های کارشناسی را برای تطبیق صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز با سازمان تامین اجتماعی، افزایش رفاه اقتصادی و بهبود خدمات درمانی موردنیاز بازنشستگان فراهم خواهیم کرد.
احمد رفعت رئیس کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز هم در جریان این دیدار گفت: کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز از تعاملات سازنده حمایت می کند و ما مایلیم در جهت ایجاد جبهه مشترک با صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و تامین معیشت بازنشستگان مشارکت کنیم.
حمید پور گلی عضو هیئت مدیره و خزانه دار کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز نیز در جریان این دیدار گفت: بیشتر تعارضات از ناحیه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز ایجاد می شود و ما علاقمندیم که یک صندوق بازنشستگی شفاف و توانمند ایجاد کنیم که تامین کننده خواسته های معیشتی اعضای خود باشد.
بهروز ساربان تاج احمدی نائب رئیس کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز نیز در این دیدار بر لزوم حمایت دولت از صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و ارائه خدمات مطلوب بازنشستگی و تامین آسایش و آرامش بازنشستگان تاکید کرد.
داوود دقیانوس عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز نیز در این دیدار گفت: با توجه به نارضایتی بازنشستگان از خدمات صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در زمینه های مختلف به ویژه درمان لازم است جلسات کارشناسی جهت حل و فصل دیدگاه های مورد اختلاف تشکیل شود.
کیهان داوود زاده عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز نیز گفت: سطح توقعات ما از صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز بسیار بالاست و باید این صندوق بازنشستگی در اعضای خود ایجاد رضایت نماید.
منوچهر توسطی مشاور هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز نیز گفت: حضور سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در کانون بازنشستگان صندوق آینده ساز این نوید رامی دهد که سطح همکاری های این دو تشکل بیمه ای و صنفی در آینده افزایش خواهد یافت.
گفتنی است در جریان این دیدار  مفید و صمیمانه، سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صندوق آینده جهت گسترش نظام مند ارتباطات سازمانی و افزایش کیفیت خدمات صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در حوزه های مختلف به تفاهم رسیدند.
انتهای پیام/

پژوهشیار