فرماندار هشترود :

بیش از ۵۴ درصد مردم هشترود در انتخابات شرکت کردند

1400/03/29 - 12:57 - کد خبر: 45978
امین امینیان

نصر: فرماندار هشترود گفت: بیش از ۵۴ درصد از حائزان شرایط رای شهرستان در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش نصر، امین امینیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۰ هزار و ۳۴۰ نفر از ساکنان این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه واجد شرایط رای بودند که ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر از آنان در پای صنوق‌های رای حاضر شدند.
وی اضافه کرد: از مجموع هشت هزار و ۳۴۹ رای ماخوذه شهر هشترود «سعید امنی» با ۲ هزار و ۷۷۵ رای، «محمدرضا شقاقی‌پور» با هزار و ۹۶۳ رای، «محمدرضا قهرمانپور» با هزار و ۸۸۷ رای، «حسین اکبری» با هزار و ۶۳۹ رای و «رضا عباس‌نژاد» با هزار و ۶۲۹ رای به ترتیب بیشتری آرا را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: «سیدعقیل مدنی» با هزار و ۶۱۹ رای و «سعید صفرزاده» با هزار و ۵۰۲ رای نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. 
فرماندار هشترود اظهار داشت: همچنین از مجموع ۷۹۸ رای ماخوذه در شهر «نظرکهریزی» نیز «اصغر ابوالفتح» با ۴۴۰ رای، «یوسف جوادی» با ۳۷۹ رای، «حسن فرج‌الهی» با ۳۵۸ رای، «حسن طهماسبی» با ۳۵۸ رای، «محمد اصغری» با ۳۴۹ رای و «اصغر محبی» با ۲۳۴ رای به ترتیب حائز بیشتری آرا شدند. 
امینیان تصریح کرد: از مجموع ۲۷ هزار و ۳۰۰ رای ماخوذه نیز به ترتیب سیدابراهیم رئیسی با ۱۶ هزار و ۴۶۹ رای، عبدالناصر همتی با سه هزار و ۹۸۵ رای، محسن رضایی با ۲ هزار و ۶۳۹ رای و قاضی‌زاده هاشمی با ۷۲۵ رای بیشترین آرای شهرستان را به خود اختصاص دادند.
به گزارش ایرنا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۱۰ شعبه اخذ رای در هشترود پیش‌بینی شده بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار