خبر/

استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

1400/03/29 - 12:10 - کد خبر: 45972
محمدمهدی شهریاری

نصر: استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور پرشور و شعور مردم شهرستان های مختلف استان در انتخابات ۲۸ خرداد امسال قدردانی کرد.

به گزارش نصر، در این پیام که روز شنبه از سوی محمدمهدی شهریاری صادر شده، آمده است: مردم حماسه ساز و ولایتمدار آذربایجان غربی، حضور آگاهانه و پرشور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت.
در ادامه این پیام اظهار شده است: تصاویری از احساس مسوولیت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یاس و ناامیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه ها و توطئه هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند ولی با حضور موثر شما این نقشه ها نقش بر آب شد.
استاندار آذربایجان غربی با شکرگزاری به درگاه خداوند منان، آورده است: بر خود لازم می دانم از مردم نجیب و شریفی که چنین حماسه آفریده اند و بار دیگر ایران و ایرانی را در جهان پرتلاطم امروز سربلند کردند و نیز تمام نیروهای دست اندرکار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قدردانی کنم.
بنا به این گزارش، طبق اخبار غیررسمی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود ۴۶ درصد مردم شرکت کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار