دبیر ستاد انتخابات استان؛

زمان رای‌گیری در شهرها و روستاهای آذربایجان‌شرقی تا ساعت ۲۴ تمدید شد

1400/03/28 - 23:05 - کد خبر: 45943
انتخابات 1400

نصر: دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به تمدید زمان رای گیری گفت: زمان رای گیری در شهرها و روستاهای استان تا ساعت ۲۴ تمدید شده است.

به گزارش نصر، مرتضی محمدزاده عصر جمعه در گفت وگویی با اشاره به تداوم روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور و موافقت شورای نگهبان زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و در صورت نیاز با نظر وزارت کشور تمدید می شود.
انتخابات امروز از ساعت هفت صبح آغاز شده است و بر اساس اعلام وزرات کشور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه قابل تمدید است.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبریز به صورت کاملا الکترونیکی بوده و در ۷۰۰ شعبه با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی برگزار می شود.
رای‌گیری در آذربایجان شرقی در سه هزار و ۵۲۱ شعبه اخذ رای استان انجام می‌شود و بر اساس اعلام سامانه ملی ثبت احوال، سه میلیون و ۴۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند.
امروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ،  انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و ماندران همچنین میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار