انتخابات 1400/

آیت الله آل هاشم: دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس‌تر کنیم

1400/03/28 - 16:06 - کد خبر: 45923
عکس

نصر: امام جمعه موقت سابق تبریز با بیان این‌که باید دشمنان مایوس را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمنان است.

به گزارش نصر، آیت الله سید محمدتقی آل هاشم بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات عمل به وظیفه شرعی ملی و دینی بوده و به مردم نشان می دهیم که در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه هستیم.
وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، افزود: حضور ما در پای صندوق رای موجب خشنودی امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و ناامیدی و یاس دشمنان می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دشمن درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، در برابر این امر وظیفه همه ما اطاعت امر رهبری و حضوری آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری در انتخابات است.
آیت االله آل هاشم گفت: مردم عزیز شهر تبریز با شور و هیجان بیشتر در همان ساعات اولیه انتخابات به پای صندوق رای آمده‌اند و شاهد حضور پررنگ مردم از اولین ساعات آغاز رای گیری انتخابات است. همچنین بنده کسانی را که در دوره‌های پیشین در انتخابات حضور فعال داشته و در حال حاضر در بین ما نیستند نیز یاد کردم.
وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است، گفت: خوشبختانه شهر ما شهر مذهبی است و شاهدیم که مردم برای حفظ استقلال کشور، با شور و شوق در انتخابات شرکت می‌کنند.
آل هاشم با بیان این‌که شرکت در انتخابات نشانگر وحدت مردم و محبت به اهل بیت است، متذکر شد: شرکت در انتخابات حامل پیامی است که همه پیشیبان ولایت فقیه بوده و از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار