انتخابات 1400/

اختصاص 6 صندوق سیار در تبریز جهت حضور و شرکت بیماران کووید 19

1400/03/28 - 15:45 - کد خبر: 45922
مرتضی محمدزاده

نصر: دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: صندوق‌های سیار جهت حضور و شرکت بیماران کووید 19 در انتخابات در سطح استان اختصاص داده شده و بیماران کرونایی می‌توانند با تمهیدات خاصی که از سوی وزارت بهداشت و درمان پیش بینی شده است در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش نصر، مرتضی محمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم غیور استان تشکر و قدردانی می کنم که افتخاری دیگری در دفتر نظام جمهور اسلامی ایران ثبت کرده‌اند و با حضور پرشکور در پای صندوق‌های رای نشان دادند که پاینبد نظام هستند.
وی با بیان این‌که تمامی شعب اخذ رای در استان به صورت تمام وقت فعالیت می‌کنند، ادامه داد: از بابت وقفه‌ای که صبح امروز در آغاز رای‌گیری صندوق‌های شورای شهر در برخی شعب شهر تبریز رخ داده است، عذرخواهی می‌کنیم؛ خوشبختانه این موضوع در حال حاضر رفع شده است.
وی متذکر شد: از اعضای محترم شعبات اخذ رای در سطح استان درخواست می‌شود تا رادیو، تلویزیون و فضای مجازی همراه خود داشته و به اطلاعیه‌هایی که به صورت فوری از طرف ستاد انتخابات صادر می شود، اهتمام داشته باشند.
محمدزاده افزود: همچنین در صورت این‌که واجدین شرایط کارت ملی همراه خود نداشته باشند، صرفا با ارائه شناسنامه می توانند در انتخابات شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: شش شعبه سیار در سطح تبریز مستقر بوده که به تمامی بیمارستان‌های سطح شهر مراجعه می‌کنند و تمامی بیماران می‌توانند با ارائه شناسنامه در انتخابات شرکت کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار