استاندار آذربایجان‌شرقی؛

بیمارستان عجب‌شیر تا آخر تیرماه افتتاح می‌شود

1400/03/27 - 19:23 - کد خبر: 45865
عکس

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بیمارستان عجب‌شیر پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد، گفت: این بیمارستان طی اواسط تا اواخر تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از این بیمارستان و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی نواقص جزئی این طرح بر اساس وعده پیمانکار تا هفته آینده تکمیل می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به تجهیز بیمارستان تا یک هفته پس از آن اقدام می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز نیز اظهار داشت: از نظر ما عملیات اجرایی این طرح تمام شده و رفع نواقص نیز چند روز بیشتر طول نمی‌کشد.
دکتر محمدحسین صومی بیان کرد: دو هفته تا یک ماه بعد از تحویل گرفتن بیمارستان، نسبت به تجهیز و راه‌اندازی آن اقدام خواهیم کرد.
وی این را هم گفت که تامین برخی از زیرساخت‌های بیمارستان همچون برق، گاز و آب زمان‌بر بوده و موجب طولانی شدن اجرای طرح شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرماندار عجب‌شیر، عملیات اجرایی بیمارستان جدید این شهرستان از سال ۱۳۸۵ شروع شده بود اما گاهی به دلیل کمبود اعتبار و گاهی کم‌توجه متولی وقت آن که مسکن و شهرسازی بود، پیشرفت کم و غیرقابل قبول داشت.
تکمیل این بیمارستان از سال گذشته به دانشگاه علوم پزشکی تبریز محول شد و با پیگیری‌های ویژه‌ای که از سوی رییس این دانشگاه اتفاق افتاد، خوشبختانه این مرکز درمانی از پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردار شد.
به گفته مسئولان امر تعداد تخت‌های این بیمارستان هم از ۶۴ تخت به ۸۶ تخت افزایش یافته و بخش‌های مختلف درمانی برای آن در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار