فرمانده سپاه عاشورا:

انتخابات صحنه تجلی اراده مردم بر سرنوشت خود است

1400/03/26 - 11:22 - کد خبر: 45760
سردار عابدین خرم

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، گفت: انتخابات صحنه تجلی اراده احاد مردم بر سرنوشت خود است.

به گزارش نصر، سردار عابدین خرم روز چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح، با بیان اینکه انتخابات مظهر امت اسلامی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، افزود: اگر بخواهیم اهداف انقلاب اسلامی را همانند ۴۲ سال قبل ادامه دهیم، یک سری شرط هایی دارد و امروز به‌ عنوان مسلمان مکلف هستیم تا از امام‌ خود تبعیت کرده و لحظه‌ای از بیعت با امام غفلت نکنیم.
وی اظهار کرد: بر همین اساس دشمنان چون می‌ دانند برخی مسوولان کم‌کاری کرده‌اند به طور مداوم بر عدم مشارکت مردم در انتخابات تاکید می کنند تا ملت ایران صحنه انتخابات را خالی کنند.
خرم ادامه داد: ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی مردم از اهداف مهم و اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و دشمن با سیاسی‌ کاری و عملیات روانی با انوع دسیسه ها تمامی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را زیر سووال می‌ برد.
وی با اشاره به اینکه حیات طیبه انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌ها در حال پیشرفت و ترقی است، یادآور شد: دوران طاغوت چیزی جز خفت و خواری برای ملت ایران نداشت، در حالی که انقلاب اسلامی طی ۴۲ ساله حیات خود، با آن‌که توطئه‌های دشمنان هرگز متوقف نشد و حتی افزایش نیز یافت، در حال طی کردن پله‌های ترقی و پیشرفت است.
خرم به آخرین دیدار خود با شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان بر قداست عمل در جمهوری اسلامی تاکید فراوان داشت و می‌گفت «انقلاب ۴۲ سال قبل ملت ایران موجب احیای اسلام در ایران شد».
وی با بیان اینکه استکبار جهانی در جبهه مقاومت به دنبال انفصال امت اسلامی است، افزود: ما در جبهه مقاومت به دنبال اتصال و یکپارچگی امت اسلامی هستیم، در حالی که غربی‌ها هم اهداف نابودی اتحاد مسلمانان را دنبال می‌کنند.
فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: بعد از ۴۲ سال متاسفانه برخی سوءمدیریت‌ها، رخ‌دادها، روی‌دادها و در کنار این‌ها عملیات روانی دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی در فضای مجازی درصدد دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند.
خرم با اشاره به اینکه غربی‌ها که جمهوری اسلامی را متهم به انواع مسایل می‌کنند از جمله اینکه هر کس رأی ندهد را اذیت می‌ کنند، گفت: در حالی که اگر در غرب طبق قوانین خودشان کسی در انتخابات رأی ندهد، از خدمات دولتی محروم می‌شود.
وی اختیارات رییس‌ جمهوری در ایران را بسیار دانست و اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور از سوی مردم تعیین می‌شود و هر اندازه که رییس‌جمهور با بالاترین رأی انتخاب شود، جایگاه جمهوری اسلامی در جوامع بین‌المللی تقویت می‌شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار