نماینده تبریز در مجلس:

ترغیب برای مشارکت حداکثری تا پای صندوق های رای ادامه یابد

1400/03/26 - 09:59 - کد خبر: 45753
مشارکت مردم

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند ترغیب و مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو باید تا پای صندوق رای ادامه داشته باشد، چون تبلیغات نامزدها فردا پنجشنبه پایان می یابد، اما باید ترغیب و اشتیاق آفرینی بین اقشار مختلف را ادامه داد.

به گزارش نصر، محمد حسین فرهنگی روز سه شنبه در جمع اعضای ستاد مردم یاران حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه انتخابات یک اراده جمعی است، تاکید کرد: نباید بی‌انگیزگی، نارضایتی یا تنبلی عاملی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات باشد؛ بر این اساس فراخوان مردمی  ترغیب و تشویق برای شرکت گسترده در انتخابات توسط خود مردم انجام شود و در این بین نفوذ و تاثیر بازاریان و اصناف بسیار موثر است.
وی ادامه داد: همان طور که در دوره های گذشته، بازار تبریز نقش تاریخی خود را ایفا کرده است اکنون نیز باید پیشرو فراخوان عمومی برای شرکت اکثریت مردم در انتخابات باشند. 
فرهنگی همچنین یادآوری کرد: همچنان که تبریز و آذربایجان در برهه‌های مختلف تاریخی نقش اساسی را ایفا کرده و پیشرو بودند در انتخابات نیز نقش نافذ و موثری را مردم این خطه ایفا کنند. 
وی با اشاره به نقش ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: این ستادها مانند خیمه هایی هستند که پرچم انتخابات را برافراشته تر و تنور تبلیغات را داغ تر نگه داشتند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع تحریم ها از اولویت‌های حجت الاسلام رئیسی است، تشریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی معتقد به کوتاهی در مسائل بین المللی نیستند و پیگیر مسائل برجام خواهند شد و بر این اساس به برداشتن تحریم ها و رفع آن ها معتقد هستند. 
وی یادآوری کرد: رئیسی تاکنون جناحی عمل نکرده و آشنا به مشکلات کشور است. 
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی  ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار