مدیرعامل نمایشگاه بین ‌المللی تبریز در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی مطرح کرد:

حضور بیش از ۹۰۰ ناشر داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

1398/07/29 - 17:49 - کد خبر: 4534
ماهوتی

نصر: مدیرعامل نمایشگاه بین ‌المللی تبریز در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۹۰۰ ناشر داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز پیدا کردند.

به گزارش نصر، "حبیب ماهوتی" مدیرعامل نمایشگاه بین ‌المللی تبریز در ادامه آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز هفدهمین نمایشگاه کتاب را با حضور وزارت فرهنگ و ارشاد را به صورت رسمی آغاز می‌ کنیم و البته ۵ نمایشگاه دیگر در کنار آن نیز منجر به تشکیل بیست و دومین نمایشگاه کتاب در تبریز می‌ شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ نمایشگاه را پشت سرهم برگزار کردیم و چند سالی البته این نمایشگاه تعطیل بود، گفت: نمایشگاه کتاب باید دارای تقویم باشد و هر چند مشکلات تامین هزینه داریم ولی باید همه ساله ‌ها این نمایشگاه در تاریخ مقرر برگزار شود.

ماهوتی تصریح کرد: خوشبختانه بازدیدکننده ‌های تبریز نسبت به جمعیت بیشتر از بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران است.

وی ابراز کرد: بوی کتاب و بوی کاغذ به هیچ وجه از لب تاپ و فضای مجازی به مشام نمی‌رسد و کتاب جایگاه خود را دارد.

ماهوتی با تاکید بر حمایت از ناشران، گفت: باید به این عزیزان توجه کرد تا آنها نیز با انگیزه پیش رود.

وی با عرض خیرمقدم به سرکنسول دو کشور جمهوری آذربایجان و ترکیه گفت: حضور آنها از دیگر دستاوردهای نمایشگاه است که می ‌تواند سبب خیر و گسترش در کشورهای دیگر باشد.

وی یادآور شد: بیش از ۹۰۰ ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حاضر هستند و از امروز تا چهارم آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

پژوهشیار