پیش بازی ایران _ بحرین؛

چالش دوم اسکوچیچ مقابل گربه سیاه ایران

1400/03/17 - 15:35 - کد خبر: 45216
تمرین تیم ملی فوتبال

نصر: تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین در هفته هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه C رقابت ها از ساعت ۲۱ در بحرین به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از چهارچوب هفته هشتم رقابت های انتخاب جام جهانی۲۰۲۲ قطر و در گروه C این رقابت ها، تیم های ایران و بحرین در حساس ترین بازی گروه به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که در آن بحرین میزبان ایران خواهد بود.
تیم ملی بحرین تاکنون در کشور خود نتیجه را به ایران واگذار نکرده است که یک رکورد برای این تیم محسوب می شود و تیم ایران نیز برای صعود به طلسم شکنی نیاز دارد که این نکته می تواند بر جذابیت بازی بیافزاید.
تیم ایران در حالی در این بازی مقابل بحرین قرار می گیرد که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد و تیم بحرین نیز با راه انداختن جشنواره گل مقابل کامبوج به تیم مهمان خط و نشان کشیده است.
دو تیم تا امروز 16 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ایران 7 بار برنده شده و بحرین هم 5 بار موفق به شکست تیم ملی شده است. 4 بازی دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
اگر چه شاگردان اسکوچیچ با پیروزی مقابل بحرین، 12 امتیازی خواهند شد منتهی این پیروزی به معنای صدرنشینی تیم ملی نخواهد بود چرا که قبل از این بازی عراق با کامبوج بازی دارد و خیلی بعید است که عراق جلوی کامبوج امتیاز از دست دهد و احتمالا در پایان بازی های فردا شب، عراق به صدر گروه برخواهد گشت و ایران در صورت پیروزی تیم دوم گروه C خواهد بود.
در حال حاضر ایران با 9 امتیاز از 5 بازی در رده سوم گروه C قرار دارد و بحرین با 12 امتیاز از 6 بازی، صدرنشین این گروه است.

گفتنی است تیم های ایران و بحرین  از ساعت ۲۱ امروز به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار