فرماندار هشترود:

شبهه‌افکنی در مورد تاثیر واکسن کرونا خیانت است

1400/03/17 - 11:45 - کد خبر: 45190
امین امینیان

نصر: فرماندار هشترود گفت: مهمترین راه کنترل شیوع کرونا علاوه بر رعابت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون عمومی بوده و شبهه‌افکنی در مورد تاثیر این واکسن خیانت به بشریت است.

به گزارش نصر، امین امینیان روز دوشنبه درجلسه ستاد مقابله با کرونای هشترود افزود: تاکنون چهار هزار و ۳۲۴ دوز واکسن کرونا وارد شهرستان شده که در نتیجه آن سه هزار و ۷۲۹ نفر در نوبت اول و ۲۸۷ نفر هم در نوبت دوم واکسینه شده‌اند.
وی تشریح کرد: تاکنون یکهزار و ۲۹۰ نفر از افراد بین ۷۰ تا ۷۵ سال شهرستان و ۸۴۰ نفر از ساکنان ۷۵ تا ۸۰ سال واکسن دریافت کرده‌اند.
رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود با اشاره به اینکه تاکنون به یکهزار و ۳۲ نفر از افراد بالای ۸۰ سال این شهرستان واکسن کرونا تزریق شده بیان کرد: ۹۰۰ نفر از این افراد در نوبت اول و ۵۰ نفر در نوبت دوم واکسینه شدند. 
«امینیان» تعداد کل مبتلایان قطعی کرونا در هشترود را تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۷۲ نفر از ساکنان شهرستان جان باخته‌اند که از این تعداد ۳۴ نفر مرد و مابقی زن هستند. 
وی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان زرد است، اضافه کرد: اکنون چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان بستری هستند که همگی در بخش عادی بیمارستان استقرار دارند.
فرماندار هشترود مراکز پرخطر کرونا در این شهرستان را منطقه شهری، روستای «عمران‌کندی» و «گله‌ده ‌رود» عنوان کرد.
به گزارش ایرنا اکنون شاهد شروع موج جدیدی از ویروس کرونا در جنوب کشور هستیم و در چنین شرایطی واکسینه کردن افراد و گروه‌های سنی هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا واکسیناسیون بهترین و آخرین گام کنترل یا حذف این ویروس منحوس به شمار می‌رود.
بر همین اساس اظهارات غیرعلمی علیه واکسیناسیون کرونا به هیچ عنوان نباید مانعی برای ایمن‌سازی همگانی شود و مردم هوشیارانه و بر اساس تصمیم‌های ارائه شده وزارت بهداشت عمل کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار