اختصاصی نصر/

جزئیات محدودیت های اعمال شده در تعطیلات خرداد

1400/03/10 - 19:54 - کد خبر: 44921
محدودیت تردد

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی جزئیات محدودیت های اعمال شده در تعطیلات خرداد را تشریح کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ "رضا کریمی نژاد" در گفتگو با خبرنگار نصر گفت: از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه، ۱۷ خرداد، هرگونه تردد بین استان ها ممنوع است.
وی با بیان این که محدودیت های اعمال شده شامل سفر های درون استانی نخواهد بود، افزود: در تعطیلات خرداد ماه امسال، هرگونه تردد در داخل استان بین شهرهای مختلف آزاد است و ممنوعیتی ندارد.
رئیس پلیس راه استان همچنین به جریمه افرادی که محدودیت های ذکر شده را رعایت نکنند اشاره کرد و اذعان داشت: در محدوده زمانی اعمال محدودیت ها، جریمه پلاک های غیربومی که وارد استان های با وضعیت قرمز کرونایی شوند، یک میلیون تومان و جریمه پلاک های غیربومی که وارد استان های با وضعیت زرد و نارنجی شوند، ۵۰۰ هزار تومان است.
وی در پایان با بیان این که پلیس با تمام توان در خدمت مردم است، اظهار داشت: با توجه به این که دلیل ۸۵ درصد تصادفات در جاده های استان، سرعت بالا، دقت پایین رانندگان و تجاوز به چپ است، رانندگان حتما به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نمایند و از حوادث حادثه ساز پرهیز نمایند تا ان شاءالله سفری ایمن و بدون خطری داشته باشند. همچنین مردم از سفر های غیر ضروری خودداری نمایند.
انتهای پیام/

پژوهشیار