امام جمعه تبریز:

دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم هستند

1400/03/09 - 09:59 - کد خبر: 44798
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: امام جمعه تبریز با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، گفت: دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی، ناامید کردن مردم و تاریک نشان دادن آینده کشور هستند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم،  شنبه شب در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی افزود: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمنان علیه ملت ما است اما با آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم، باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف قرار دادن امید و انگیزه مردم توسط دشمنان، اظهار داشت: باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی شد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا روح ناامیدی را در کالبد جامعه تزریق کند، گفت: امید، از مفاهیم بسیار نزدیک به خوش بینی و از ویژگی های زندگی است و افراد برای جستجوی فردای بهتر باید به دنبال امید و امیدواری باشند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر حشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ادامه داد: امید یعنی انتظار موفقیت و آینده بهتر و دلیلی برای زیستن و وقتی امید در دل ها نشست اشتیاق زندگی با نشاط در بین مردم افزایش می یابد و در مقابل یاس و ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است که باید تلاش کرد یاس و ناامیدی از دل مردم پاک شود.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سوریه، یادآوری کرد: پیروزی بشاراسد، بشارت دومین پیروزی جبهه متحد مقاومت در سال ۱۴۰۰ و بشارت دهنده ۲ پیروزی دیگر در انتخابات کشورهای جبهه مقاومت است.
حجت الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه ۷۸ درصد واجدین شرایط رای در سوریه در انتخابات این کشور مشارکت کردند، افزود: این میزان مشارکت نتیجه ۱۰ سال مقاومت در میدان مبارزه راهبردی است و نخستین پیروزی در جنگ ۱۲ روزه که فصل نوینی در دفاع از مردم فلسطین باز کرد.
وی با اشاره به دستور جلسه هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بر اهمیت تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تاکید کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار