لوگو و پیراهن تیم ماشین‌سازی تبریز تغییر کرد

1400/03/08 - 12:09 - کد خبر: 44750
عکس

نصر: پس از واگذاری امتیاز تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، مالک جدید این باشگاه اقدام به تغییر لوگو و پیراهن‌های این تیم قدیمی شمال‌غرب کشور کرد.

به گزارش نصر، بر همین اساس بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بازی عصر امروز مقابل تراکتور با پیراهن های جدید سبز رنگ و بدون اسپانسر به میدان می روند این در حالیست که در بازی های قبلی تبلیغات یکی از شرکت های هلدینگ دریک تحت مالکیت زنوزی بر روی این پیراهن ها نقش بسته بود.
بر همین اساس شکل و نمای لوگوی باشگاه که برگرفته از نشان باشگاه گسترش فولاد سابق بود، نیز توسط مالک جدید تغییر کرده و به همان نماد قبلی ماشین سازی سازی برگشته است و  در همین راستا برخی تغییرات نیز در نحوه و نوع سایت باشگاه نیز ایجاد شده است و آدرس های جدید صفحات در فضای مجازی به هواداران اعلام می شود.
یونس قربانی مالک جدید باشگاه  ماشین سازی تبریز  طی حکمی مهدی رستمی از دانش اموختگان دکترای تربیت بدنی که پیشتر در هیات رییسه هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی فعالیت می کرد، را به عنوان مشاور و معاونت باشگاه منصوب کرد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از بازی های معوقه هفته ۲۱ رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه بنیان دیزیل (شهید قاسمی) میزبان تراکتور است.
این تیم با ۱۱ امتیاز از ۲۲ بازی در رده شانزدهم و انتهایی و تراکتور با ۳۰ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هفتمک جدول ره بندی قرار دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار