مهاجم تراکتور لیگ برتر را از دست داد

1400/03/08 - 10:00 - کد خبر: 44735
پیمان بابایی

نصر: پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز به دلیل شدت مصدومیت از ناحیه پا، بازی‌های لیگ برتر را تا پایان فصل جاری از دست داد.

به گزارش نصر، این بازیکن که در دقایق نخستین بازی با فولاد خوزستان دچار مصدومیت شده بود، با بررسی‌های تکیملی کادر پزشکی مشخص شد از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده است و حداقل به مدت ۶ هفته باید دور از میادین باشد.
هر چند لیگ برتر باشگاه های کشور به دلیل انجام بازی های تیم ملی وقفه هایی را خواهد داشت اما در بهترین  حالت، بابایی تنها در یک یا ۲ بازی پایانی لیگ برتر می تواند تراکتور را همراهی کند که این امر نیز منوط به نحوه ترمیم پای آسیب دیده و آمادگی این بازیکن است.
بابایی ۲۶ ساله که از تربیت یافتگان آکادمی باشگاه تراکتور است، پیشتر در تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی بازی کرده است و فصل گذشته نیز با ۸ گل زده، عنوان آقای گلی لیگ برتر جمهوری آذربایجان را کسب کرد.  
حضور پر سر و صدای او در تیم تراکتور باعث بروز حاشیه هایی شد تا نتواند آنگونه که انتظار می رفت درخشش دوران حضورش در ماشین سازی را تکرار کند  و علیرغم  ثابت بازی کردن در اغلب مسابقات تاکنون گلی برای تراکتور به ثمر نرسانده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار