رئیس دانشگاه تبریز:

سوم خرداد، حماسه‌ای فراموش نشدنی برای مردم است

1400/03/02 - 13:48 - کد خبر: 44380
میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز

نصر: رئیس دانشگاه تبریز به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر، در پیامی سوم خرداد را حماسه‌ای بزرگ و فراموش نشدنی عنوان کرد.

به گزارش نصر، در پیام میر رضا مجیدی آمده است:  سوم خرداد،  یادآور حماسه ای بزرگ و فراموش نشدنی ملت سرفراز ایران است که با اتحاد و اتفاق و انسجام نیروهای نظامی و مردمی و با اتکا به توان داخلی و فداکاری بی بدیل جوانان پرشور این مرز و بوم روزی بزرگ و الهی رقم زده شد و عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد، ملتی که پیشینه بلندی در خلق حماسه و مقاومت دارد و صفحات تاریخش مشحون از عزتمندی و حماسه های جاویدان است.
وی افزوده است: به یقین بازشناسی عملیات  آزادسازی خرمشهر و تحلیل علمی و تاریخی آن می تواند راز های  پیروزی را برای نسل های آینده روشن نموده و  درس‌های بزرگی برای آیندگان ترسیم کند.خرمشهر تنها یک شهر نیست بلکه نقطه تلاقی ایمان مردمی مخلص و قدرت لایزال الهی است که در قالب معجزه‌ای شریف به فعلیت رسید.
وی در این پیام یادآور شده است: اینجانب که خود از نزدیک شاهد آزادسازی خرمشهر عزیز بودم، سالگشت این حماسه خونین را به تک تک همکاران دانشگاهی ام تبریک و تحنیت می گویم و از خداوند بزرگ برای ایران عزیز روزهای روشن و امیدبخشی مسئلت دارم.
انتهای پیام/

پژوهشیار