خبر/

برگزاری یادواره هزارو 200 شهید منطقه ارسباران در کلیبر

1398/07/28 - 10:48 - کد خبر: 4427
یادواره هزارو 200 شهید

نصر: امام جمعه کلیبر از برگزاری یادواره هزارو 200 شهید ارسباران در بیست و ششم آبان ماه سالجاری در شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت”الاسلام سید حسن موسوی در جمع خبرنگاران گفت: ما هر سال شاهد برگزاری یادواره هزارو 200 شهید منطقه ارسباران به صورت دوره”ای در شهرستان”های اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خدا آفرین بودیم که امسال این مراسم در کلیبر برگزار می”شود.

وی برگزاری این مراسم را حرکتی فرهنگی و شایسته برشمرد و افزود: انتقال مفاهیم، رشادت ها و پیام شهدای والامقام به نسل”های جوان جامعه امری ضروری است.

حجت”الاسلام موسوی زنده نگه”داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان را از نیازهای اساسی کشور در شرایط فعلی ذکر کرد و گفت: در شرایطی که عده”ای تصمیم به حذف نام شهدا از معابر و خیابان و کوچه”ها گرفته”اند برگزاری چنین یادواره”هایی به این افراد تلنگر می”زند.

وی وصیت”نامه شهدا را عامل انسان”سازی و دانشگاه عظیم عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم از وصیت”نامه شهدا و زندگی نامه آن”ها نسل امروز را غنی کنیم مستحکم”ترین سنگر دفاعی را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بنانهاده”ایم.

انتهای پیام/

پژوهشیار