مدیر عامل شرکت واحد تبریز و حومه خبر داد:

شماره گذاری اتوبوس ها در تبریز بعد از هشت سال

1400/02/29 - 09:46 - کد خبر: 44159
اتوبوس BRT

نصر: مدیر عامل شرکت واحد تبریز و حومه از شماره گذاری اتوبوس های دو کابین این شرکت پس از هشت سال خبر داد.

به گزارش نصر،  ایمان غنی زاده در گفت و گویی افزود: شماره گذاری ۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین بعد از 8 سال
نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه مازاد از بابت بیمه و سوخت به دلیل عدم شماره گذاری در این 8 سال به اتوبوسرانی تبریز تحمیل شده است.
وی اذامه داد:  ۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین که از سال 92  بدلایل مختلف شماره گذاری نشده بودند با تلاش کارکنان واحد شماره گذاری این شرکت و همکاری  پلیس راهور استان شماره گذاری و وارد ناوگان شد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندهی پلیس راهور در شماره گذاری این اتوبوس ها افزود: هماهنگی بین پلیس راهور استان و اتوبوسرانی تبریز به عنوان بزرگترین متولی حمل و نقل عمومی درونشهری تبریز همواره به صورت مستمر و تنگاتنگ ادامه داشته و در بحث های نظارتی در پایانه ها و مسیر تندرو پلیس محترم راهور در سالیان اخیر زحمات زیادی در نظم و انصباط دهی به این مسیرها متحمل شده اند.
وی با اشاره به هزینه های تحمیل شده از بابت عدم شماره گذاری اتوبوسهای فوق در 8 سال گذشته افزود: نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه مازاد از بابت بیمه و سوخت بدلیل عدم شماره گذاری در این 8سال به اتوبوسرانی تبریز تحمیل شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه هزینه صرفه جویی شده در اثر شماره گذاری 20 دستگاه اتوبوس دوکابین را ۲.۵ میلیارد ریال در سال دانست که با مدیریت صحیح و بهره وری نیروهای حوزه ی فنی حاصل شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار