فرمانده انتظامی استان زنجان؛

بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در زنجان کشف شد

1398/07/22 - 12:52 - کد خبر: 4206
فرمانده انتظامی استان زنجان

نصر: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این استان در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری موفق به کشف و ضبط ۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگویی افزود: پلیس زنجان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی از انتقال محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر زنجان با تشکیل چهار تیم عملیاتی ویژه موفق شدند این محموله در حال انتقال را در آزادراه زنجان - قزوین شناسایی کنند.

سردار جهانبخش افزود: سوداگران مرگ با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند این محموله مواد مخدر را انتقال می دادند که ماموران، این خودروها را متوقف کرده و در بازرسی از آنها این میزان مواد مخدر که به شیوه ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در این ارتباط سه نفر به عنوان متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل و تکمیل پروند همراه با مواد مکشوفه، به مراجع قضائی تحویل شدند.

سردار جهانبخش از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل و فروش مواد مخدر، بلافاصله موارد را  با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

از ابتدای امسال تاکنون، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون موفق به کشف و ضبط بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شد که ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد و در این رابطه نیز بیش از ۲۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت، توقیف شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار