خبر/

ایسوزو +D-Max Blade رونمایی شد

1398/07/20 - 16:16 - کد خبر: 4078
ایسوزو

نصر: ایسوزو نسخه‌ی ارتقایافته‌ی پیکاپ D-Max را رونمایی کرد. از این مدل فقط ۱۵۰ دستگاه تولید می‌‎شود.

به گزارش نصر، ایسوزو نسل جدید پیکاپ D-Mℜx را به”زودی روانه”ی بازار تایلند خواهد کرد؛ اما پیش”از”آن، برای مدل فعلی این خودرو نیز برنامه”ای در نظر گرفته و نسخه”ای از آن را با نام +Blℜ↓↔ رونمایی کرده است که در بازار انگلستان عرضه خواهد شد. از این مدل فقط ۱۵۰ دستگاه آن”هم براساس مدل D-Mℜx Blℜ↓↔ D↵ubl↔ ساخته می”شود. قیمت این مدل با جعبه”دنده”ی دستی ۲۹ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۶ هزار دلار) و با جعبه”دنده”ی خودکار ۳۰ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۸ هزار دلار) است. 

در بخش بیرونی این پیکاپ، می”توان به تفاوت”هایی مانند زیر سپر جلو، چراغ”های اضافی درون سپر جلو، نوشته”ی +Blℜ↓↔ روی درهای جلو، چراغی در زیر آینه”های جانبی و رینگ”های ۱۹ اینچی اشاره کرد. ازنظر امکانات نیز، این مدل به دوربین دید جلو و عقب، در صندوق”عقب برقی، تودوزی خاص، نورپردازی داخلی، کف”پوش”هایی با نشان +Blℜ↓↔، صفحه”نمایش مخصوص، پد شارژ بدون سیم تلفن”همراه و پلاک شماره”تولید خودرو مجهز است. 

به”گفته”ی ایسوزو، +Blℜ↓↔ از همین هفته وارد بازار می”شود و توانایی یدک”کشی ۳۵۰۰ کیلوگرم را نیز دارد. ایسوزو این نسخه را با ضمانت”نامه”ی پنج”ساله یا حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر به”همراه خدمات امداد جاده”ای در انگلستان و سایر نقاط قاره”ی اروپا دردسترس مشتریان قرار می”دهد.

انتهای پیام/

پژوهشیار