رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خبر داد:

برگزاری مشروط بازی تراکتور با نود در ارومیه

1398/07/20 - 10:22 - کد خبر: 4009
فدراسیون فوتبال

نصر: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که نواقص ورزشگاه‌های ارومیه در این مدت باقیمانده تکمیل نشود، بازی تراکتور تبریز با نود ارومیه در جام حذفی در شهر دیگری برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس،  سعید فتاحی در گفت”و”گویی در مورد محل میزبانی بازی تراکتور با نود ارومیه اظهار داشت:” ورزشگاه تختی ارومیه نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و بسیاری از مشکلاتش حل شده، ورزشگاه 15 هزار نفری خیلی بهتر شده، اما مشکلات دیگری دارد که ما فردا نامه”ای در این مورد را می”زنیم و هر دو ورزشگاه باید آماده شوند و هر کدام بهتر بود، بازی در آن ورزشگاه برگزار می”شود.

وی گفت: ورزشگاه تختی به غیر از بلیت”فروشی الکترونیکی، باید الزامات دیگر مانند اتاق داوران، رختکن، اتاق ناظران، اتاق کنفرانس، اتاق دوپینگ و جایگاه خبرنگاران مجهز شود و در مورد چمن ورزشگاه باید بگویم الان خوب است، اما برای فصل زمستان با مشکل مواجه خواهند شد.

فتاحی تصریح کرد: مسوولان استان آذربایجان”غربی باید تلاش کنند که یکی از این دو ورزشگاه را آماده کنند، در غیر این”صورت بازی تراکتور با نود ارومیه در شهر دیگری انجام خواهد شد.

 

بلیت فروشی در لیگ یک

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال یادآور شد: از سال آینده شماره”گذاری صندلی”ها، بلیت”فروشی الکترونیکی و نصب دوربین”ها در لیگ دسته یک هم خواهیم داشت و چند باشگاه مانند مس رفسنجان گیت”گذاری و شماره صندلی”ها را آغاز کرده و تیم”های دیگر هم باید از امروز جلسات و هماهنگی”ها و تخصیص بودجه خود را آغاز کنند، سال آینده این الزامات در لیگ دسته یک  الزامی خواهد بود.

فتاحی خاطرنشان ساخت: این سبب خواهد شد که تیم”هایی که به لیگ برتر صعود می”کنند مشکل خاصی بابت ورزشگاه نداشته باشند و در سال”های گذشته شاهد بودیم تیم”های صعودکننده باید در فرصت کم ورزشگاه را تجهیز می”کردند که هزینه آن هم چند برابر می”شد.

لازم به ذکر است که ارومیه دو ورزشگاه دارد که ورزشگاه تختی قدیمی بوده و نزدیک به چهار دهه پیش ساخته شده و نواقصی را دارد و ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه هم هنوز تکمیل و افتتاح نشده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار