رئیس هیأت جودوی استان زنجان؛

تیم خراسان رضوی قهرمان جودوی نوجوانان کشور شد

1398/07/17 - 15:52 - کد خبر: 3866
هیأت جودوی

نصر: رئیس هیأت جودوی استان زنجان گفت: تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات جودوی نوجوانان کشور در بخش پسران شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مجتبی بیگلی امروز در گفت”وگویی در زنجان اظهار کرد: از آغاز هفته گذشته مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

رئیس هیأت جودوی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات جودوی دختران با حضور بیش از 250 ورزشکار برگزار شد، گفت: در این بخش دختران زنجانی رده سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بخش پسران نیز با حضور بیش از 350 ورزشکار برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقات با حضور رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد.

بیگلی با اشاره به اینکه استان زنجان برای نخستین بار میزبانی این دوره از مسابقات را عهده”دار بود، تصریح کرد: در این رقابت”ها شاهد میزبانی خوب استان زنجان بودیم.

رئیس هیأت جودوی استان زنجان گفت: در بخش پسران خراسان رضوی اول، خراسان شمالی دوم و خوزستان سوم شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رقابت”ها موجب استعدادیابی می”شود، اضافه کرد: استان زنجان در برگزاری مسابقات موفق عمل کرد و امیدواریم شاهد تداوم چنین میزبانی”هایی باشیم.

گفتنی است، چهاردهمین دوره رقابت”های جودوی قهرمانی کشور نوجوانان دختر به میزبانی زنجان برگزار و تیم استان زنجان با کسب یک مدال طلا و یک برنز و همچنین دو مقام پنجمی و دو هفتمی در جایگاه سوم، رقابت”های قهرمانی کشور ایستاد.                                   

 انتهای پیام/

پژوهشیار