گزارش اختصاصی نصر/

تجمع اعتراضی بازنشستگان برای پنجمین بار در تبریز !

1399/12/03 - 12:30 - کد خبر: 38215
تجمع اعتراضی

نصر: جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی امروز برای پنجمین بار متوالی مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش نصر، در این تجمع که طیف های مختلفی از مقرری بگیران این سازمان حضور داشتند؛ معترضان خواستار پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات شان از سوی مسئولان امر شدند.
تعدادی از معترضان حاضر در این تجمع اعتراضی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزودند: این حقوق ناچیزی که سازمان تامین اجتماعی به عنوان حقوق بازنشستگی به ما می دهد، به هیچ عنوان کفاف زندگی مان را نمی دهد؛ با این تورم و گرانی و این همه افزایش قیمت ها، حقوقمان همچنان ثابت مانده است.
آنان معتقدند: بعد از این همه خدمت به دولت، این انصاف نیست که آخر سر حقوق به این ناچیزی را به ما بدهند. ما زن و بچه داریم، دختر دم بخت داریم و هزار مشکل و هزینه دیگر. این پنجمین بار متوالی است که برای افزایش حقوقمان تجمع می کنیم، ولی متاسفانه ترتیب اثر داده نمی شود!

حقوق بازنشستگان افزایش می یابد
 مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در خصوص این تجمع به خبرنگار نصر گفت: در صورت تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی، از سال آینده حقوق بازنشستگان افزایش خواهد داشت.
جعفر سمساری  از افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سال آینده خبر داد و افزود: هم دولت و هم مجلس پیگیر افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هستند و حتی در بودجه سال آینده لحاظ و کلیات آن در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد: در صورت تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی و تامین اعتبارات لازمه از سوی دولت، این سازمان اقدام به افزایش حقوق بازنشستگان خود خواهد کرد.
سمساری با بیان این که فعلا نمی توان گفت حقوق بازنشستگان محترم چند درصد افزایش پیدا خواهد کرد، اذعان داشت: قبول داریم که با این اوضاع تورم و گرانی، حقوق فعلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، کفاف هزینه های زندگی یشان را ندهد.
انتهای پیام/

پژوهشیار