/اطلاع رسانی/ با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت

هافمن در شهرکرد استارت زد

1399/12/02 - 17:17 - کد خبر: 38176
عکس

نصر: گروه صنعتی هافمن تولید کننده انواع محصولات پروفیل یو پی وی سی در طرح توسعه خود واحد تولیدی جدیدی در شهرکرد را به بهره برداری رساند.

به گزارش نصر، با توجه به توسعه بازار و راه اندازی طرح ملی « هافمن سرویس » که یکی از طرح های موفق در فروش محصولات تبدیلی یو پی وی سی است و بالا رفتن تقاضا در خصوص استفاده از محصولات پروفیل یو پی وی سی هافمن به جهت افزایش میزان تولید این بار واحدی را با ظرفیت ۹ هزار  تن سالانه در شهرکرد راه اندازی کرد که با حضور نیارکی - معاون وزیر صمت در امور صنعت و دکتر راستینه - نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی و تمام مدیران ارشد استانی راه اندازی شد.




 
 این راه اندازی همزمان با احیای مجدد ۲۰ واحد صنعتی دیگر بود.
علاوه بر راه اندازی این بار هافمن سفیر فرهنگی آذربایجان نیز شد تا وحدتی بین فرهنگ بختیاری و آذربایجان ایجاد نماید و این دو فرهنگ بسیار غنی ایران زمین را بیش از پیش به یکدیگر وصل کند که در این راستا تعاملاتی نیز انجام‌ شود.




 
این گزارش حاکی است؛ دکتر محمد حمیدیه - مدیر عامل هافمن در صحبت های خود علاوه بر بازگویی مشکلات در عرصه صنعت در سخنانش به این تعامل و وحدت فرهنگی اشاره  و این راه اندازی واحد شهرکرد را به فال نیک گرفته و از تعامل دو فرهنگ بسیار غنی آذربایجان و بختیاری ابراز خشنودی نمود .
انتهای پیام/

پژوهشیار